[Pardus-kullanicilari] ubuntu sonrası grub

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
17 Kas 2007 Cmt 16:22:12 EET

UUID=root olarak kernelin aktive olacağı her kurulumda yeniden üretilen
Md5sum benzeri bir aligoritmik bir adres bu harf ve rakkalardan müteşekkil
olan bölümü göz ardı ettiğimizde her türlü grub kombinasyonunda sistemi
açmıyor birtek yolu root olarak kernel i açıp bu aligoritmik kombinasyon
üreten betiği silerseniz pardus veya bir diğer distronun grubu gibi açmak
mümkün. Bu tarz grub oluşturmayı yanlış hatırlamıyorsam openSUSE 10.3 de de
uygulamaya başladılar tabi tek farkla diğer kurulum grublarını listesine
dahil ettiğinde açılışta o sistemin grubunu çağırıyor ki çekirdek
yükseltmeleri otomatik olarak karşınızda oluyor.İyi günler