[Pardus-kullanicilari] arama sayfasi calismiyor?

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
17 Kas 2007 Cmt 15:52:44 EET

On Saturday 17 November 2007 14:21:27 huseyin bilen wrote:
> Tekrar denedim açıyor.İçeriğini dolaşmak konusunda bir problem
> yok.İlerigeri tektek dosyaları dolaşıp
> açtım.Index of arama sayfasında ki <parent directory ile diğer bölümdeki
> dosyalara da tıkladığımda açılıyor gzipli dosyalardan birini ark ile açtım
> bundada problem yaşamadım.Acaba sizin sistemden kaynaklanan bir engelleme
> mi var.

Hayır, ortada engelleme falan yok; o sayfada arama kutusu ve [ara] diye düğme
olan bir sayfa çıkması gerekiyor, ve o sayfayı açıp örneğin "grub" yazarak
listede o güne kadar olan mesajlarda arama yapabilmeniz gerekiyor. "Index of
arama" başlığı, arama sayfalarının çalışmadığı (daha doğrusu PHP modülünün
yüklü olmadığı) anlamına geliyor. Örnek olarak, Linux listelerinde arama
sayfası:

http://liste.linux.org.tr/arama.php

Bizim arama sayfamızın da buna benzemesi gerekiyor aslında. Yani sunucu
çalışıyor, ama arama sayfaları (PHP modülü yüklenmediği için) çalışmıyor.