[Pardus-kullanicilari] Flight Gear

Ali Cengiz Kurt alicengizkurt at ttnet.net.tr
17 Kas 2007 Cmt 14:55:09 EET

Bir hafta önce flight gear ve datalarını yükledim.  Ancak       oyunu
başlattığımda menüdeki yazılar ve paneldeki göstergeler çıkmıyor. 3B destekli
oyunları oynayabiliyorum. 3B desteğim var ve compizde çalışıyor. Konsoldan
çeşitli şekillerde çalıştırdım. Aynı hata var. Ancak kurcalarken ati driverı
kaldırıp tekrar kurduğumda ve aticonfig --initial yapmadan evvel 3B desteği
yok iken flight gear i çalıştırdığımda herşey yerli yerinde idi ama
hızlandırıcı olmadığından oynanmıyordu. Ne yapabilirim.