[Pardus-kullanicilari] ubuntu sonrası grub

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
17 Kas 2007 Cmt 14:50:45 EET

Arkadaşım
Ubuntuya grub kurdurmadıysanız biraz zor. Ubuntu grub menu.lst dosyanız
takriben şöyle olması gerekiyordu

title         Ubuntu, kernel 2.6.20-16-generic
root        (hd1,5)
kernel        /boot/vmlinuz-2.6.20-16-genericroot=UUID=cebbda54-adbc-4164-8608-ccb5c0a9de42
ro quiet splash locale=tr_TR
initrd        /boot/initrd.img-2.6.20-16-generic
quiet
savedefault

kernel ile başlıyan satır da root= den sonrası her kurulum sonrası yeniden
üretilen harf ve rakamlardan oluşan bölüm ro guite den sonrası değişmiyor.

Kurulum da grubu MBR a kur u seçmiş olsaydınız otomatikman
Bilgisayarınızdaki diğer kurulu sistemleri de grubuna alaracak idi.İyigünler