[Pardus-kullanicilari] ubuntu sonrası grub

mehmet parduslist at gmail.com
17 Kas 2007 Cmt 13:25:57 EET

Hem sorunuma cevap yazmaya tenezzül etmeyip hemde böyle birşey yazmakla
zaman kaybetmenize anlam veremiyorum duğrusu. (nasıl bir tatmin buluyorsanız
bunu söylemekle). Ve biz diyerek bütün kullanıcıları kendi düşüncenizdeymiş
yada buranın sahibiymiş gibi cevap vermenizde komik. ayrıca bu sorunun
pekala bu grupla ilgili olduğunu düşünüyorum. nedenlerine gelince
1. en önemlisi pardus 1.0 live cdden beri bir pardus kullanıcısı ve
tanıtmaya çalışan biriyim o yüzden
2. halihazırda sistemimde pardus da yüklü olduğu için pardusun grub
dosyasına müdahale edilerek ubuntu satırı eklenebileceği ihtimalinden
3. ubuntu-tr com sunucularına erişemiyorum bir süredir o yüzden
4. ve eminim ustaların bilebileceği benim bilmediğim diğer nedenlerde
vardır.

işin en kötü tarafıda böyle cevaplara çok sık rastlamaya başladım( başka
kullanıcı mesajlarında) bir takım arkadaşlar kişilerin sorularıyla ilgili
olarak; aramadan sormadan  buraya niye yazıyorsun, yok sen ne demek
istiyorsun yok bunun yeri burası değil orası gibi mesajları gelişigüzel
yazıp bazende fırça atmak hakkını kendinde nereden buluyor anlayamıyorum.
yani belki amacınız gereksiz mesaj yazımını engellemek olabilir ama siz
zaten bunları söyleyerek buna katkıda bulunmuş olmuyormusunuz. bırakın yanıt
vermeyecekseniz vermeyin ama durduk yere insanları yüzlerce kullanıcının
önünde rencide edip sinirlendirmeye ne gerek var efendim. bırakın içimizden
yanıt vermeye gocunmayacak birileri, varsa bir çözümü,
belirtsin.Canınızısıktıysam kusura bakmayın. İyi günler
17.11.2007 tarihinde işbaran <isbaran at gmail.com> yazmış: