[Pardus-kullanicilari] DVB kartı

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
17 Kas 2007 Cmt 02:12:48 EET

Cemil Bey Selam,

Onunuzde bir cozum daha var gibi gorunuyor. Her ne kadar yeni kernelde bu
i2c arabirimi ile "autodetection" mumkun olsa da, eski kernellerde helen
surucuye parametre verilebiliyor. Dolayisi ile sizin yapmaniz gereken card
tipinizi ve tuner'inizi listelerden bulup, bununla ilgili parametreyi module
verip denemek. Asagidaki ornek gibi:

modprobe saa7134 card=2 tuner=1

2. tip card ve 1. tip tuner demis oldunuz. i2c bunu sizin icin
yapiyordu, ama 2.6.18'de calismiyor bu fonksiyon.

Tum bu bilgiler ve bunlarin nasil yapilacagini asagidaki gentoo
sitesinden takip edip uygulayabilirsiniz.
http://gentoo-wiki.com/HARDWARE_saa7134

Kolay gelsin,

Emre