[Pardus-kullanicilari] Yeni Ses Karti Sorunu...

Server Acim sacim at kde.org.tr
16 Kas 2007 Cum 22:28:50 EET

Merhaba,
ESI - MAYA 44 ses kartı aldım. Ayrıca, USB Bağlantılı Midi arabirimi aldım.
Midi arabirimi Pardus tarafından tanındı.
KDE Bilgi Merkezi'ni açtım ve duruma baktım. Bu bilgiyi sizlerle paylaşmak
istedim.
http://www.resimsakla.com/upload/guest/seskarti-durumum.png

Aldığım ses kartı'nın web sayfası linki aşağıdadır:
http://www.esi-audio.com/products/maya44/

Midi arabirimi olan MIDIMATE zaten sistem tarafından tanındı.
http://www.esi-audio.com/products/midimate/

Bu ses kartını Pardus'da kullanabilmem için çözüm bekliyorum. "alsaconf"
komutunu verdikten sonra da sorun çözülmedi.

Tek ümidim sevgili İsmail DÖNMEZ.

Sevgilerimle.
--
Server Acim