[Pardus-kullanicilari] Kamu İnternet Erişim Merkezleri ve Pardus

Erkan Altan ealt78 at gmail.com
15 Kas 2007 Per 03:26:52 EET

> bu listeden tam olarak beklentiniz nedir? Bu konuda bence biraz daha
> açıklayıcı olmanız
> gerekiyor.

(Üzerinden bayağı bir zaman geçti farkındayım ama epostalarımı yeni kontrol
edebilidim.)

Aslında beklentimi mesajımın sonunda kısaca yazmıştım ama tekrar
açıklayayım:

Özetle listeye üye olan ve pardusun Türkiye çapında yaygınlaşmasının faydalı
olacağı fikrine katılan arkadaşlardan btd at dpt.gov.tr eposta adresine kendi
özgün cümleleriyle Kamu İnternet Erişim Merkezlerinde neden pardus (da)
kurulması gerektiğini açıklayan birer eposta atmalarını istiyorum.

Ben kendi attığım epostayı buraya örnek olarak yazabilirdim ama herkesin
kendi cümlelerini kurması daha etkili olacaktır.

Merhaba,