[Pardus-kullanicilari] OpenGL problemi:

Ramazan YILDIZ ramazangsu at gmail.com
15 Kas 2007 Per 00:23:34 EET

Son olarak,

dediklerinizin hepsini yaptim. Grafik karti ile ilgili bir sorun yok.
carklar calisiyor.
/usr/include/GL altinda    da  GL, GLU, GLUT gibi dokumanlar goruyorum.

fakat ben kodu derlemeye kalktigimda

rayildiz at pardusRamo openGLcalismalari $ gcc glilk.c -o glilk -lgl -lglu
-lglut
/usr/bin/ld: cannot find -lgl
collect2: ld returned 1 exit status

gibi bir durumla karsilasiyorum. kodumda da hata yok yani :

http://www.belgeler.org/howto/opengl-giris_nenasil.html bu sayfada verilen
kod.

Anlamadigim sey GL, GLU ve GLUT /usr/include/GL dizininde.
Benim derleyicim ise bu GL paketleri ile ilgili hatayi /usr/bin/ld:     den
itibaren vriyor.
acaba bir seyleri mi derlemem gerekiyor diye dusunuyorum. Artik bundan
sonrasini kendim halletmeye calisacagim.
Pardus ile ilgili yardimlariniz icin cok tesekkurler..

Ramazan YILDIZ
INSA Lyon, M2RI : IGI