[Pardus-kullanicilari] Pardus'a openGL kurulumu

Isbaran Akcayir isbaran at gmail.com
14 Kas 2007 Çar 23:55:12 EET

Ramazan YILDIZ wrote On 14-11-2007 22:52:
> Pardus'u yeni kurdum. kernel source ve header 'lari kurdum. sonra sdlkit
> kurabilmek icin *contrib *deposunu ekleyip *glew *pakedini kurdum.
>
> Fakat simdi de *openGL *kurmam gerekiyor. C ya da Cpp ortaminda
> programlama yapabilmek icin.

Siz c veya c++ programlama mı yapmak istiyorsunuz ? Opengl programlama
mı yapmak istiyorsunuz ?

Opengl programlayacaksanız kütüphaneler zaten yüklüdür.
/usr/include/GL altında bulabilirsiniz, yani

#include <GL/glut.h>

işinizi görecektir mesela ..

c veya c++ programlayacaksanız kullanacağınız derleyici gcc, ve o da
yüklüdür ..

glxinfo komutunu ekran kartının düzgün 3d rendering yapıp yapmadığını
göresiniz diye söylemiştim, anlaşılan onda da sorun yok .

İstediğinizi tam anlamasam da zaten elinizde galiba :D

iyi geceler