[Pardus-kullanicilari] kontact'ı silmek

Montserrat mhackmail at gmail.com
14 Kas 2007 Çar 23:39:39 EET

Bağımlılıkları o paketin(kdepim) hangi paketlere bağımlı olduğudur. Ters
bağımlılıkları ise hangi paketlerin o pakete(kdepim) bağımlı olduğudur.
Burada önemli olan ters bağımlılıklardır. Çünkü bir paketi pisi ile
kaldırmak istiyorsanız önce ters bağımlılıklarına bakacak onlar kurulu
ise onları kaldıracak daha sonra o paketi kaldıracaktır ki zaten paketi
kaldırmak istediğinizde size o paketle birlikte kaldırılacak paketleri
pisi kendisi söyleyecektir.