[Pardus-kullanicilari] Pardus'a openGL kurulumu

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
14 Kas 2007 Çar 23:28:12 EET

Selam Ramazan Bey,

opengl su anda calisiyor gibime geldi. OpenGL normalde sisteme her zaman
kurulu geliyor diye biliyorum. Eger ekran karti surucusunu yuklemezseniz
"MESA Software Indirect Rendering" yapar yani yazilimla. Eger suruculeri
yuklerseniz o zaman hardware rendering de yapabilir.

Sizin OpenGL 'deki amaciniz ne? Baska bir paket falan mi derlemek? Grafik
yazilim mi yazmak ya da oyun falan mi oynamak?

glxgears dediginizde calisiyor mu carklar?

Emre