[Pardus-kullanicilari] internete bağlanamıyorum

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
14 Kas 2007 Çar 01:52:57 EET

sistemde root kullanici iken (sudo -s -H )

dmesg

ve

ifconfig -a

komutlarinin ciktilari ile, adsl-setup komutunu calistirdiginizdan itibaren
olan tum komut ve geri donen mesajlari buraya yapistirabilirseniz bakalim..

Muhtemelen adsl modeminiz /dev/nas0 degil baska bir arabirim yaratiyor. veya
hic taninmiyor.

Emre