[Pardus-kullanicilari] Ynt: TTNET Aile Koruma Şifresi ve Pardus

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
13 Kas 2007 Sal 15:15:24 EET

Date: Mon, 12 Nov 2007 11:25:03 +0200
From: "bilal ates" <trbilal at gmail.com>
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] TTNET Aile Koruma Şifresi ve
        Pardus
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

böyle bir hizmeti ekleyecek olanlar ttnet in kendisi...
çünkü program yazımı tamamen windows üzerinde gelistirilmis; sanırım, C
++
builder,sharp vb.
pardus için yazılımın yeniden yazılması gerekli..

ttnet 'e bu yazılımın pardus üzerinde calisacak bir bir yazılım yapması
için
Türkiye genelinde bir etki topluluğu oluşturabilirsek...sanırım bunu
onlara
zorlayabiliriz.

bence ttnet bu yazılımı java platformu üzerinde gelistirseydi; daha cok
islevsel (birden fazla isletim sistemi üzernde calisma olanagi) olurdu.