[Pardus-kullanicilari] audacious sorunu

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
12 Kas 2007 Pzt 19:40:43 EET

Güzel bir tartışma olmuş evet..
Ben audacious'u ozgurlukicin.com adresinden görüp kurmuştum.
Sanırım makalesini eksik okumuşum, şu ibare gözümden kaçmış:

"Önemli: Audacious paketini kurarken (paket yöneticisi ile indirirken) *
audacious-plugins* ve *audacious-plugins-ugly* paketlerini indirmeyi
unutmayın. Bu iki paket size birçok eklenti sağlayacak."

Ancak bir tespitte bulunmama izin verin:
Bu iki paket bana birçok eklentiden önce bizatihi audacious'un çalışmasını
sağladı.
Buradaki cümle de sanırım bir rötüş gerekiyor..

12.11.2007 tarihinde Isbaran Akcayir <isbaran at gmail.com> yazmış: