[Pardus-kullanicilari] audacious sorunu

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
12 Kas 2007 Pzt 18:25:53 EET

ilginc bir tartisma olmus,

Bir sey onerebilir miyim? Ubuntu'da mesela meta-package'lar var, birsuru
seyi birlikte kurmak icin kullaniliyor, mesela ubuntu-xen-desktop ya da
ubuntu-kde-desktop gibi.

Acaba audacious-package gibi bir meta-paket yaratilip, bu hem audacious hem
de audacious-plugins'e depend edemez mi? Audacious'un kendisi bir seye
depend etmesin, ama plugins hala audacious'a depend etsin.

Belki de tam anlamadim ama, circual dependency varsa her iki paketi tek
paket olarak derlemek de cozum olmaz mi?

:)

sacmaladiysam kusura bakmayin, gormezden gelin ;)

Emre