[Pardus-kullanicilari] audacious sorunu

Isbaran Akcayir isbaran at gmail.com
12 Kas 2007 Pzt 16:39:33 EET

> İşbaran Bey, belli ki bu konuda bilgi sahibi olduğunuz için, söylediklerimden
> yanlış anlam çıkarmışsınız ve alınmışsınız. Kusura bakmayın.
>
> Acaba, bu sorun ile ilgili sizin bir çözüm öneriniz var mı? Sizce ne
> yapılabilir?

Siz bugzilla havasında konuşunca ben de size hatalısınız demediğim halde
öyle sandığınızı düşündüm. Ama öyle sanıyorsanız da ortada gerçekten bir
hata var demeye getirirken siz kullanıcı hatası var dediğinizden, ben
kullanıcıymış gibi düşünüp "benim bir hatam yok, bu paket çalışmıyor"
demeye getirmeye çalıştım.

Tecrübeli bir paketçi olarak, bu tür durumlarda nasıl davranıldığını
sizin bileceğinizi düşünmüştüm, circ. dep. az raslanan bir olay değil
bildiğim kadarıyla, böyle bırakılıyor mu bilmiyorum, ama bu olayın
geliştirici listesindeki tartışmasında runtime dep. olarak
yazılabileceği ( bence de mantıklı ) önerisi var.

Sonuç "böyle bırakılması gerekir" çıkarsa bence depoda bu haliyle
bulunmamalı paket ..

( Postaların altına neden sevgiler yazarlar anlamazdım, ta ki şimdi )

sevgiler ..