[Pardus-kullanicilari] audacious sorunu

Isbaran Akcayir isbaran at gmail.com
12 Kas 2007 Pzt 16:00:52 EET

> Sizin için paketle ilgili olabilir ama bu hala benim için paket hatası değil,
> kullanıcı hatası ve benim için hala INVALID.

Neden bu kadar TERS davrandığınızı anlamıyorum ama beni ilgilendirmeyen,
kendi sorunlarınız var heralde diye düşünüp, "teh" diyip geçiyorum

> Maalesef, otomatik olarak kurulmuyor (circular dependency sorunu var). O
> yüzden kendiz kurmalısınız. Şuan için tek çözüm, paketin paket
> yöneticisindeki "Açıklama" kısmına, "Aucaious'u çalıştırmak için plugins
> paketini kurun" gibi bir şey yazmak ki ben de öyle yaptm.

Madem circular dependency var, siz de bunu çözemiyorsunuz, burda bir
paket hatası vardır Murat Bey. İnsanlar paketlerde circular dep.
olduğunda bunu böyle mi bırakıyor bu pisi projesinde ? Ben gidip paketin
description satırını okumak zorunda mıyım ? Ya da ulan circular dep.
vardır gidip bir description'a bakayım gibi bir olay var da ben mi
bilmiyorum ?

Bu bir kullanıcı hatası filan değil, size kolay gelsin, umarım sorunu
çözersiniz.