[Pardus-kullanicilari] Açılışta Kilitlenme

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
12 Kas 2007 Pzt 13:57:59 EET

Merhaba,

Bellekte sorun yok.
2007.3 Beta yükledim, aynı durum devam ediyor. xorg=safe ile logları aldım.
Ubuntu 7.04'te ise açılmadan scandisk yaparken kilitleniyordu.

Betanın Xorg logları şu şekilde. KDiff ile baktığım kadarıyla dikkat çekici
bir şey göremedim.
http://www.emrealadag.com/dosyalar/linux/pc/Xorg.0.log
http://www.emrealadag.com/dosyalar/linux/pc/Xorg.0.log.old

Acaba ne olabilir?
(Windows XP'de bir sorun yaşanmıyor klavye/fareyle ilgili)

Teşekkürler...

20.10.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: