[Pardus-kullanicilari] audacious sorunu

Isbaran Akcayir isbaran at gmail.com
12 Kas 2007 Pzt 13:21:36 EET

> Eğer, bu bir hata kaydı olsaydı INVALID (geçersiz) olarak kapatırdım.
> Çünkü audacious paketini paket yöneticisinden kurmamışsınız. Kendiniz
> kaynaktan derlemişsiniz (hatta pisi üzerinden bile değil.)
> Lütfen, hata bildirirken veya yardım isterken, depodaki paketleri kullanarak
> bunu yapın.

audacious paketini dün kendim derledim, sonra da kaldırdım. Artık
bırakıyor mu arkasında bilmiyorum ( make install, make uninstall )

Heralde paketle ilgili bir sorunum olmasa bunu gider audacious listesine
yazardım :)

Yeri gelmişken bir soru sorayım, plugins audacious'a dep ediyor diye
yazmadım dediniz, sıfırdan audacious kurdugumda nasil plugins kuruluyor ?