[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007.3 Beta kurulumu sonrası hatalar

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
11 Kas 2007 Paz 14:58:23 EET

> Kurmaya çalıştığım sistem:
> AMD Athlon 4400+ 64 Dual core
> Asus M2N anakart
> nVidia 8500Gt ekran kartı
> 2GB DDR2
> vs.
> Kullanıcı Alanı oluşturmadan yalnızca root ve swap alanları
> oluşturarak kurulum yaptım. Bu ileride bir sıkıntı yaratır mı???

 Bu kişisel bir tercih. Bir sıkıntı yaratmaması lazım.

> durumda). Grub sorunu yaşamadım yeniden başlat sonrasında ama yeniden
> başlatmak için reset etmem gerekti. O bildik, 'cd'ni çıkar ve sistemi
> yeniden başlat' ifadesi ekrana gelmedi.

 Beta da yine aynı hata oluşuyormuş, göz ardı edebilirsiniz artık grub
kurulumu bu sorun oluşsa da düzgün oluyor.

> Paket gcc bozuk.
> Paket gtk-engines bozuk.
> Paket kdelibs bozuk.
> Paket kdenetwork bozuk.
> Paket samba bozuk.
> Paket spidermonkey bozuk.
> Paket suspend bozuk.

  Bunların olmaması lazım. Geçici çözüm olarak ilgili paketleri CD den
sisteminize kopyalayıp

 pisi it --reinstall

 komutu ile kurabilirsiniz ama bir yerlerde, tahminimce donanımsal bir
sorun var, düzeltilmezse yine hortlayacaktır. Bellek sorunu ya da
işlemci ısınması sorunu olabilir.

 Kurulum CD sinde bellek testi aracı var (grub menüsünde), onu tüm
testleri tamamlayacak kadar çalıştırıp RAM larınızla ilgili bir sorun
var mı inceler misiniz ?

 Bir de dmesg komutunun çıktısını iletir misiniz (tecihen bilgisayarı
zorlayacak bazı işlemler yaptıktan sonra), belki fikir verecek
birşeyler çıkabilir.