[Pardus-kullanicilari] kablosuz sorunu

Besim Durgun bdurgun2 at yahoo.co.uk
10 Kas 2007 Cmt 09:09:07 EET

Teşekkürler Onur Bey,
İndirdikte sonra sorun düzeldi. Ancak bu sefer de knemo aygıt mevcut değil diyor. Bu o kadar önemli olmasa da benim için...
Saygılar.
Besim

Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> wrote:
On Fri, 9 Nov 2007 11:41:40 +0000 (GMT)
Besim Durgun  wrote:

> Bende de son güncelleme sonra benzer hatay&#305; veriyordu. Ben rt61
> paketini kullan&#305;yordum. Yeni paketi kald&#305;r&#305;p (dikkatli
> olun ama baz&#305; kartlarda ba&#287;&#305;ml&#305;l&#305;klar
> olabilir--Bu durumda bir acemi olarak  yeniyi kald&#305;rmak yerine
> eski paketi yeninin üzerine kuruyorum), depodan eski paketi çekip onu
> tekrar kurdum. &#350;imdi sonuçtan memnunum. Sorunum kalmad&#305;.
> Besim

 rtX paketleri hatalý olarak depoya girmiþti, hemen ardýndan düzgün
halleri depoya alýndý. 0.0_2007110514 sürümleri düzgün çalýþýyor
olmalý, bir de o sürümleri dener misiniz ?

                        but wisdom listens