[Pardus-kullanicilari] Kablosuz ağlar: Uygun bir aygıt bulunamdı

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
9 Kas 2007 Cum 22:25:08 EET

09.11.2007 tarihinde evrim uzunburun <evrimuzunburun at gmail.com> yazmış:

> Sorun çözümlendi demiştim, akat bu kez de başka bir sorun çıktı karşıma:
> Bilgisayarı kapatıp açtığımda kurulan wireless aygıtı kayboluyor. aşagıdaki
> komutlarla yeniden kurup internete girebiliyorum. Kapatıp açınca tekrar
> gidiyor. Kalıcı kayıt için ne yapmalıyım?
>
> Komut Çalıştır seçeneğinden,
> kdesu kwrite /etc/modules.autoload.d/kernel-2.6   komutunu da denedim,
> yine olmadı.

o bir komut değil, alt+F2 tuşlayıp gelen pencereye kdesu kwrite
/etc/modules.autoload.d/kernel-2.6 yazın.
root parolanızı soracak, onu girdikten sonra kernel-2.6 ismindeki dosyayı
yazma yetkisiyle açacak.
açılan dosyanın en altına ndiswrapper yazıp kaydedin kapatın.böylece her
seferinde modprobe ndiswrapper
komutunu vermenize gerek kalmayıp her açılışta modül çağırılacaktır.

not: bunlar wikideki belgede yazıyor diye biliyorum, açık yazılmamış mı
acaba?