[Pardus-kullanicilari] Skype Linux Video Desteği

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
9 Kas 2007 Cum 22:01:25 EET

Murat Bey
gcc4 den hariç java 1.6.0 da istiyor Pardus java 1.5.0 kullandığına göre
Pardus 2008 de java da yükseltilmiş olması gerekiyor.Yanlış hatırlamıyorsam
Susede skyp vido destekli 2.0 beta sürümünü kurarken bağımlı olduğu
3.7Mblık pk ler içinde java
1.6.0 da mevcuttu.İyi çalışmalar

09.11.2007 tarihinde Murat Senel <muratasenel at gmail.com> yazmış: