[Pardus-kullanicilari] io-slave oluşturulamadı ....hata konqueror

Montserrat mhackmail at gmail.com
9 Kas 2007 Cum 11:04:39 EET

İzinlerinizle ilgili bir problem var gibi görünüyor.
file/home/bilgili/kde3.5/share/config/kiota-locar/rc'' not writable
file/home/bilgili/kde3.5/share/config/kdeglobals''not writable

Bu adreslerde yazma izniniz olup olmadığına bakabilir misiniz?

Bende /home/bilgili/.kde3.5/share/config/ klasörünün altındaki dosya ve
klasörlerde "owner" için rw izinleri var görünüyor.

*"kde3.5" mi ".kde3.5" mi?