[Pardus-kullanicilari] çekirdek

Mustafa Sarı talganlicakrakbusgut at gmail.com
9 Kas 2007 Cum 01:58:21 EET

On Friday 09 November 2007 01:48:40 metin wrote:
> pardusta çekirdek nasıl yeni sürümüne yükseltilir?
> pisi ya da grafik arabirimden olanı sormuyorum. Çünkü o zaten
> güncellemelerle otomatik olarak yapılıyor. Benim merak ettiğim daha
> ziyade güncel kerneli nasıl (2.6.23) kurabilirim?
> Teşekkürler

Paket Yöneticisi'nde resmi depo ve Contrib depo ekliyse
(http://paketler.pardus.org.tr/contrib-2007/pisi-index.xml.bz2)
güncellemeleri yapabilir veya terminalden;
oturumadı# pisi rdb (isteyip istemediğinizi sorar, "e" yazın enterlayın )
komutundan sonra
oturumadı#pisi up yazabilir ve güncelleyebilirsiniz.

Tüm güncellemeleri yaptıysanız, Pardus'u en güncel haliyle kullanıyorsunuz
demektir...

--
TalgaNlı Çakrak BuşguT