[Pardus-kullanicilari] Kmail Anlayamadığım

Süleyman Bostancı bjk1903x at hotmail.com
8 Kas 2007 Per 14:21:36 EET

Gmail ile normal olarak hesabıma girip bir kişiye mail gönderdim ve gmail hesabımdan çıktım. Sonrasında Kmail programını açtım ve biraz önce göndermiş olduğum postanın Kmail'de gelmiş olarak işaretlendiğini gördüm. Bu daha önce de olmuştu üzerinde durmamıştım ama şimdi bir de siz bakın ben bu durumdan bir şey anlayamadım. Kolay gelsin iyi günler.

Windows Live Messenger'ın için ÜCRETSİZ 30 ifadeyi indir!
http://www.livemessenger-emoticons.com/tr-tr/