[Pardus-kullanicilari] 2007. ne zaman?

Mustafa Sarı talganlicakrakbusgut at gmail.com
7 Kas 2007 Çar 23:33:31 EET

Yeni bir işletim sistemi kullanmaya başladığınızda; Her tarafını kurcalayıp,
birkaç defa çökerttikten sonra bir hayli yol katetmiş olursunuz...

Pardus (Linux tabanlı işletim sistemlerinin) kullanmanın avantajlarından en
önemlisi; yardım alma ihtiyacı duyduğunuzda bir posta öbeğiyle (vs vs)yardım
bulabilmenizdir. Bu sayede (eğer isterseniz) hızla ilerlersiniz...

Ben, defalarca uğraşmadan sonra, geçen hafta başında 2 GB swap, 30 GB root ve
10 GB Home bölümleriyle Pardus kurdum. İnternetten sürekli güncelleme
yaptığım için şu anda en güncel Pardus'u kullanıyorum. Önemli hatalar
yapmadıktan sonra da (ihtiyacım kalmayacak hale gelir ve Windows'u tamamen
kaldırmaya karar verip, formatlamazsam) uzun bir süre aynı kurulumla, en
güncel işletim sistemini kullanacağımdan eminim.

Pardus 2007.3'ten itibaren Xdelta desteği çıkacak deniliyor. Bu da daha fazla
program indirebilip, güncelleyebileceğimiz anlamına geliyor.

Dediğim gibi, ciddi hatalar veya değişen durumlar olmadığı sürece bu kurulum
sürekli en güncel sürümü kullanarak, neden Pardus 2010'a kadar devam etmesin
ki?

--
TalgaNlı Çakrak BuşguT