[Pardus-kullanicilari] firefox kapanıyor

nizam gül nizamgul at gmail.com
7 Kas 2007 Çar 21:29:58 EET

nizam at pardus ~ $ firefox

(firefox-bin:4667): Gtk-CRITICAL **: gtk_widget_get_parent_window: assertion
`GTK_IS_WIDGET (widget)' failed

(firefox-bin:4667): Gdk-CRITICAL **: gdk_window_is_viewable: assertion
`window != NULL' failed

(firefox-bin:4667): Gtk-CRITICAL **: gtk_widget_get_parent: assertion
`GTK_IS_WIDGET (widget)' failed
/usr/bin/firefox: line 144:  4667 Parçalama arızası    $MOZ_PROGRAM "$@"
eklenti yok herhangi bir temeda yapıyor

07.11.2007 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: