[Pardus-kullanicilari] güncelleme hatasý

Mustafa Günay mustafagunay at gmail.com
7 Kas 2007 Çar 13:05:18 EET

Wednesday 07 November 2007 Tarihinde 12:59:18 yazmıştı:

sudo pisi dc
sudo pisi rdb
sırasıyla denermisiniz birde

--

Mustafa GÃœNAY

asato ma sad gamaya (From delusion lead me to truth)
tamaso ma jyotir gamaya (From darkness lead me to light)
mrutyor ma amrtam gamaya (From death lead me to immortality)