[Pardus-kullanicilari] Pardus grubuna zorunlu bir açıklama

Kenan Koray CAGLAR root at koraycaglar.com.tr
7 Kas 2007 Çar 09:56:38 EET

Şu e-posta mesajını okuduktan sonra Pardus geliştiricisi dostlarımı,
Tübitak'ı ve tüm Pardus gönüllülerini azim, istek ve en önemlisi
sabırlarından dolayı kutluyorum. yerinizde olsam çoktan sinir krizi
geçirip, bu işlerden elimi eteğimi çekerdim.
ama lütfen siz yılmadan devam edin.
sadece işletim sistemi ithalatından doğan milyonlarca dolarlık
harcamalar bu millet için çok ağır. kendi işletim sistemimiz olan
pardus'u geliştirmenin ya da en azından onu tanıtmanın kutsal ve vatani
bir görev olduğunu düşünmemin sebebi de bu.
Mehmet Bey,
bu yazımla umarım devam eden soruşturmayı etkilemişimdir. Sonuçta
yukarıda sözünü ettiğim milyonlarca dolar, bu soruşturmayı yürüten savcı
ve hakimlerin de cebinden çıkmakta.

Kenan Koray ÇAĞLAR
www.koraycaglar.com.tr

Meteor yazmış: