[Pardus-kullanicilari] motivasyon

Taki Cakiroglu takicakb at gmail.com
6 Kas 2007 Sal 21:22:47 EET

Neden Suse ile anlaşma imzadılar zannediyordunuz ki :)
işte bunun için, serverlarına virüs giriyormuş hep  :)))

şaka bir tarafa bu gerçekten olabilir mi? Burda gözüken linux serverlar
nebilem, DNS server yada,
router benzeri cihazlar için kullanılan ipler olmasın.

harbiden gerçekse çok komik bir olay yaw.

06.11.2007 tarihinde Kenan Koray CAGLAR <root at koraycaglar.com.tr> yazmış: