[Pardus-kullanicilari] hard disk ışığı

gönenç calıcı sgonenccalici at gmail.com
6 Kas 2007 Sal 18:26:10 EET

öncelikle herkese iyi akşamlar

Benim sorunum bilgisayar boştayken bile harddiskin sürekli
çalışması.Pardusta film seyrederken kasılmalara bile sebep oluyor halbuki
hiç bir program çalışmıyor. Sistem çekmecesinde is sadece kmix kpowersafe ve
ağ programcığı çalışıyor. masa üstü açıkken (hiç bir işlem yapmıyorken) disk
sürekli birşeyler çalıştırıyormuş gibi ufak sesler çıkarıp ışığı yanıp
sönmekte. fareyle boş bir yere sağ tıklayıp masaüstünü tazele dediğimde ise
ışık sönüyor herşey normale dönüyor.bunun sebebi ne olabilir?Bununla beraber
fan sürekli çalışıyor bunun yüzünden sıcaklık sorunu yaşıyorum.

 yardımlarınızı bekliyorum.

iyi çalışmalar