[Pardus-kullanicilari] cep bilgisayarı bağlantısı

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
6 Kas 2007 Sal 16:23:32 EET

Merhaba Irfan Bey,

Bunun icin multisync, synce, funalbol gibi projeler/programlar var.
Ancak ayarlanmasi oldukca zor ve problemli. Ben bi ara elim degdiginde
deneyecegim ancak henuz zaman bulamadim.

Bir de Java ile calisan finchsync diye bir yazilim var, ama emaillari
sync etmiyor.

Simdilik senkronize etmeden devam etmenizi oneririm.

Emre