[Pardus-kullanicilari] 2007. ne zaman?

Meteor yazanadam at ttnet.net.tr
6 Kas 2007 Sal 09:37:56 EET

Ömer bey'e yanıt.

İletinizi az önce okudum ve sinirlerim maalesef bir kez daha tepeme çıktı.

Sabırsız olduğum konusuna gelince; maalesf bu huyumdan hiç
hoşlanmıyorum... herhalde havacılığımın getirdiği bir şey.

Ve 41 yaş, eğer sizce çok genç sınıfına giriyorsa; evet çok gencim.
Zaten son zamanlarda bilim adamları da buna benzer şeyler söylüyorlar.
Hem biliyor musunuz,  20 yaş genç olmak için herşeyimi verirdim;
hatalarımı yinelememek ve kaçırdığım fırsatları yakalamak adına.

Ve Ömer bey;

Çimme sözcüğünü okuyunca acaba yalnış mı okudum diye birkaç kez baktım.
Siz de lütfen anlamına argo bir sözlükten bakar mısınız? Zira bu sözcüğü
normal sözlükte bulamazsınız.
Ve de hamamda bu işi yapanlar, bu grubun da, terbiyenin sınırlarını da
aşarlar.
Ayrıca, o sözün aslı " Kişinin amacı üzüm yemek değil, bağcıyı dövmek"
tir. Ve de atasözü değil , herkesin çok iyi bildiği  gibi deyimdir ve
hık deyicisiyle oduncusu bunuı biraz önce layıkıyla uygulamıştır.

Üretken enerjiyi boş yere yönlendirme konusuna gelince, bu konuda yerden
göğe kadar haklısınız; neredeyse 40 dakikadır sizlere yanıt yazmaya
çabalıyorum; yapmam gereken bir sürü iş ve yazmam gereken 90 küsur sayfa
dururken.

Konu bir kez daha kilitlenmiştir ( en azından benim için )

                                           Mehmet

---
avast! Antivirus: Giden mesaj temiz.
Virus Veritabani (VPS): 071105-1, 05.11.2007
Test zamani: 06.11.2007 09:37:57
avast! - telif hakki (c) 1988-2007 ALWIL Software.