[Pardus-kullanicilari] Canon LBP 2900 ve Pardus

Fehmi YAZICI yazicifehmi at yahoo.com
6 Kas 2007 Sal 09:25:33 EET

Daha önce çeþitli baþlýklar altýnda burda ve diðer tartýþma sitelerinde bu yazýcýnýn Pardus iþletim sisteminde nasýl çalýþtýrabileceðimi sormuþtum ama maalesef herhangi bir sonuç alamamýþtým. Bunun üzerine çareyi Ubuntu 7.10 u sisteminde aradým.  Mutlu olduðum taraf yazýcým þu an herhangi bir sorunu olmadan çalýþýyor. Üzüldüðüm taraf bu konuyu Pardus sevdalýlarýna açtýðým zaman çözüm bulamamam ve suçlunun Canon olduðu söylenilerek konunun kapatýlmasýdýr. Þimdi iki sistemde linux temeli üzerine kurulmuþ olmasýna raðmen ubuntu sevenler kafa yorarak kendi sistemlerinde bu yazýcýyý çalýþýr hale getirmiþler. Benim daha önce serzeniþte bulunmamýn nedenide bu idi. Acaba bu komutlarý inceleyýp Pardus için nasýl bir modifikasyonun yapýlmasý gerektiði... Ama maalesef bunu pardus hata bildiriminde de (6093) elde edemedim.  Tabiki kendi iþletim sistemimizi kullanmak isterim ancak zorunlu olarak ubuntuya geçtim. Daha önce ubuntu tecrübem hiç olmamýþtý. Oldukça hoþuma gitti. Eksilerimizi
 de belirtmemizde fayda olduðunu zannediyorum. Birgün  Pardus deposunda bir çözüm bulabilmek dileklerimle...