[Pardus-kullanicilari] 2007.3 ne zaman çıkacak?

Meteor yazanadam at ttnet.net.tr
6 Kas 2007 Sal 09:03:21 EET

Günaydın!

Her ne kadar günümüzde bazıları tarafından kasten unutturulmaya
çalışılsa da kullandığımız dili mahvetmek adına, her söyleyişin bir
gerçek bir de mecazi anlamı vardır ve bazı sözler bu bağlamda ve nükte
babında değerlendirilir ve de aynı biçimde karşılık görür.

" İşlerimi yapamaz hale geleceğim, " dememin altında da bu nükte
yatmaktaydı. Fakat dinleyenin anlatandan arif olmadığını düşünemedim.
Çok özür dilerim.

Onur bey'in pisikiyatrik yardım almam önerisine gelince, bunun asıl adı
psikolojik yardımdır ve biraz da mesleğim gereği üniversite 3. sınıftan
beri ( 1987 ) bu işin tam göbeğindeyim. Ne de olsa yönetim danışmanı
olarak, bazı had bilmez çalışanlara karşı pisikiyatri bilmek zorundayız.

Ayrıca yazımda, Onur bey'in yazısı kadar hesap soran ve inciten bir
taraf yoktu ve Onun yazısı kadar tehdit ve saldırı içermiyordu. Bence
Onur bey'in, bu postası sinir bozucu oldu, herkes için ve gereksiz bir
ortaya atış gibi geldi  kendini?

 Ve de, bu ve benzeri yöntemlerle motivasyon sağlanmazsa ortaya hiçbir
şey çıkmaz. Eğer Onur bey, yaşı  genç olacak herhalde yazısından
anladığım kadarıyla, askerlik yapmış olsaydı motivasyonun nasıl
sağlandığını bilir ve psikolojisi bayağı etkilenip; sinirleri yerinden
oynardı.

Son olarak, tüketen taraftan üreten tarafa ne çabuk geçtiğim konusuna
gelince, bazı had bilmezler suya bu bile diyemezken, Dos ortamında
proğramlar yazmak için, gecemi gündüzüme katıyordum bir zamanlar.... Bu
konuyu, haddini aşan yanıtlarla kimsenin sinirlerini bozmamak adına,
burada kilitliyorum, açan kişi olarak!

                                                Mehmet

---
avast! Antivirus: Giden mesaj temiz.
Virus Veritabani (VPS): 071105-1, 05.11.2007
Test zamani: 06.11.2007 09:03:22
avast! - telif hakki (c) 1988-2007 ALWIL Software.