[Pardus-kullanicilari] 2007.3 ne zaman?

Mustafa Sarı talganlicakrakbusgut at gmail.com
6 Kas 2007 Sal 00:25:51 EET

Projenin başındakilerin elbet çizdiği bir yol vardır. Zaten bu belli oluyor
da. Yılda 3 sürüm çıkacağı da duyuruluyor zaten...

Eminim ki; Pardus belli bir düzeye ulaştığında buna da gerek kalmayacak.
Kullananlar arttığı sürece programların Pardus'a geçirilmesi gönüllüler
tarafından hızlandırılacak ve böylece geliştiricilerin sistem güvenliği ve
kararlılığı konusunda çalışmaları hızlanacaktır.

Gönül ister ki; Açık kaynak kod geliştiricilerinin Pardus uygulamalarını
alıp-kullandığı, hatta Pardus'a geçmenin daha doğru bir karar olduğunu görüp,
Windows yerine her evde Pardus görelim. Hatta ben iki ablamın evine de
kurdum. Yeğenler bayılıyorlar. tek sorunları benim henüz connexant çipsetli
modem kurulumunu araştırıp, ayarlayacak zaman bulamamam...

Umarım en kısa zamanda bunlar olur...

--
TalgaNlı Çakrak BuşguT