[Pardus-kullanicilari] 2007.3 ne zaman?

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
5 Kas 2007 Pzt 23:14:40 EET

Mon, 05 Nov 2007 22:54:52 +0200, Meteor <yazanadam at ttnet.net.tr> :

> Birkaç gündür 2008' i tartışırken 2007.3' ü unuttuk sanırım. Merak
> sınırlarımı zorlamak bir yana, 2007.3' ü beklemekten neredeyse
> işlerimi yapamaz hale geleceğim bu gidişle.
Niye bekliyorsunuz, neyi bekliyorsunuz? 2007.3 dediginiz,
guncellemeleri yapilmis bir 2007 sisteminden ibaret. Icinden kus
cikmiyor, tavsan cikmiyor.

Yeni kurulan sistemler icin CD'den kurulum yaziliminda yapilan
degisiklikleri icerisin, yeni sistem kurulduktan sonra daha az
guncelleme yapsin diye cikartiliyor 2007.x surumleri.

Mevcut Pardus kullanicisina paket yoneticisinden yaptigi guncellemelerin
getirmedigi hicbir artisi yok.

Hal boyleyken, 2007.3'un cikis tarihini saplanti duzeyine varacak,
islerinizi yapamayacak hale getirecek kadar kendinize problem etmenizi
anlayamiyorum (saniyorum yalniz degilim).

                   Doruk