[Pardus-kullanicilari] Compiz-fusion ve openoffice

volkan volkana34 at gmail.com
5 Kas 2007 Pzt 22:07:53 EET

konu açılmışken aylardır kullanmadığım compiz i açıp denedim.

Hatayı bende aynı şekilde tekrarlıyorum.kwin de OO tam ekran olarak
kapatıldıktan sonra compizde açıldığında sorun oluşuyor .İşin daha
kötüsü,compizde ilk oo i açınca sonra açılan tüm pencerelerde kener
cerçeveleri açılmıyor.İlk firefox u açtım oo açılana kadar sorun olmadı...