[Pardus-kullanicilari] MEB sitesinde rar dosya sorunu?

gönenç calıcı sgonenccalici at gmail.com
5 Kas 2007 Pzt 12:34:29 EET

ben de internetten çok rar lı dosya indiriyorum ve şifreli oldukları zaman
açamıyoruz ama ben wine programıyla winrarı kurdum mükemmel çalışıyor oradan
sana şifreyi soruyor ve istediğin gibi açabiliyorsun. Bir kaç tane daha
linux tabanlı program var adlarını tam hatırlamıyorum onlarıda
deneyebilirsin eğer winrar kurmak istemiyorsan. Ama açıkcası ben pek
işlevsel bulmadım diğerlerini ama benimki sadece bir görüş

iyi günler

04.11.2007 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga at gmail.com> yazmış: