[Pardus-kullanicilari] Tellico'da veri kaybı.

Mustafa Tosuner mustafatosuner at ttnet.net.tr
4 Kas 2007 Paz 20:01:12 EET

Doruk Fisek wrote On 04-11-2007 18:45:
> Sun, 04 Nov 2007 18:06:44 +0200, Mustafa Tosuner
> <mustafatosuner at ttnet.net.tr> :

> Girisler nereden kayboluyor peki? Yazici ciktisinda mi gozukmuyor,
> yoksa koleksiyon dosyasina mi eksik kaydetmiyor?
>
> Turkce siralama ile baglantisi nedir?
>
> Hakikaten anlamakta zorlaniyorum, biraz daha detayli yazar misiniz?
>
>                    Doruk
>
> --
> FISEK ENSTITUSU - http://www.fisek.com.tr
>

> Sayın Doruk Fişek,

İlginize çok teşekkür ederim.

Kitaplarımı girerken arada bir raporların nasıl çıkacağını yazıcıdan ön
izleme seçeneği ile bakıyordum. Türkçemize özgü Ç,İ.Ş, Ö  gibi harflerle
başlıyan yazar ve kitap isimleri sıralamanın en
alt kısımlarında yer alıyordu.  Ön izlemeden çıkıp tekrar giriş
yaptığımda save etitiğim halde
bazı kitapları yeniden giriyordum.  Hata yapıp yapmadığıma  dikkat
ederek Tekrar giriş yapıp
yazıcıdan döküm aldığımda 298 kitap girmiştim hem dökümde hemde
programda 280 kitap görünüyordu.

Selam ve Saygılar
Mustafa Tosuner