[Pardus-kullanicilari] Asus anakartlar

Taki Cakiroglu takicakb at gmail.com
4 Kas 2007 Paz 19:26:50 EET

http://donanim.pardus.org.tr/

adresine üye olup bu anakart bilgilerini, diğer donanımlarınızı + çalışıp
çalışmadıklarını belirtirseniz daha iyi olur sanırım.
yukarıdaki sitede donanım ile ilgili yorumlarda yapılabiliyor. Dolayısıyla
sizin donanımınıza sahip biri ses problemini çözerse,
yorum kısmında nasıl çözdüğünü anlatan bir wiki linki bulma şansına sahip
olabilirsiniz.

Arkadaşlar tekrar rica ediyorum ki, donanımlarınızı yukarıda bahsetiğim
siteye kaydedin.

Ayrıca donanım problemlerinizi nasıl çözdüğünüzü
http://tr.pardus-wiki.org/Donan%C4%B1m:%C4%B0%C3%A7indekiler
linkinden, pardus wikisinde de belirtebilirsiniz.

Böylece sizden sonra aynı yada benzer problemi yaşayacak arkadaşlara da
yardımcı olabilirsiniz.

Pardus diyoruz, Opensource diyoruz, GNU Linux diyoruz ama bilgiyi
paylaşmıyoruz.

Saygılar...

04.11.2007 tarihinde Seyfi GENÇ <seyfi.genc at gmail.com> yazmış: