[Pardus-kullanicilari] Yanıt: Pardus server hakkında

Örsan Akc ghostrecontr at hotmail.com
3 Kas 2007 Cmt 18:25:13 EET

evet bütün bu paketlerin pisi deposunda olduğunu biliyorum ama benim sözüm Pardus Server dağıtımı için böyle bir dağıtım cıkacak diye biliyorum. şüpesiz ki bu sürümü en cok ev kullanıcıları kullanır yani server olarak kullanan nadiren vardır.

htpdocs klasörü için de şey zaten öyle de bazılıarı phpmyadmin filan kuruyor içinne hazır severler var ya windowsta appserver gibi. htpdocs un içeriği karmaşık olmasın diye kastetmiştim. herkes kullanabilsin ve mesela pardus sahibi olan herkesin aynı zaman da web sayfası sahibi de olsa yani site açmak istiyorsan pardus kur gibi mesela bir kişi bana soracak banda da bi site açalım bende diyecem sasna bi pardus kuralım hallederiizzzz. nasıl olur.kısacası pardus adında vebmin+virtualmin kullanan bir ve sabit IP si olmayan  ev kullanıcıları için de bir dns update paketimiz olan bir dağıtımımız olsa süper olur ama bu dns updater yapamam ki ben programcı değilim belki en az bilgli benim bu listede benim sadece baya bi bilgisayar deneyimimim var okadar. (ama bir programcı cırağı olabilsem var ya..)
Windows Live Messenger'ın için ÜCRETSİZ 30 ifadeyi indir!
http://www.livemessenger-emoticons.com/tr-tr/