[Pardus-kullanicilari] pardus kernel güncelleme hatası

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
3 Kas 2007 Cmt 01:38:47 EET

On Saturday 03 November 2007 01:14:28 Mustafa Sarı wrote:

> paket yöneticisiyle PİSİ arasındaki farkı bana söyler misiniz ? :) :)
>
>  pardus kernel 2.6.18.8 tüm bağımlılıklarıyla bende yüklü
> gözüküyor. /var/cache/pisi/packages altında paketler duruyor ama
> güncellemelerde gözüküyor. kurmaya çalışıyorum, makine bir kilitleniyor ki
> saat bile duruyor

Paket yöneticisi PiSi'nin grafik arayüzüdür, ama (doğal olarak) PiSi kadar
yetenekli değildir. Paket yöneticisi yüzünden bilgisayarları kitlenen bir
sürü mesaj aldık bugüne kadar bu listede. Ama PiSi yüzünden bilgisayarı
kitlenen kimse olmadı (en azından bize haber etmedi). Bir proxy arkasında
değilsiniz değil mi? (Değilseniz) son kez kernel*
paketlerini /var/cache/pisi/packages altından ev dizininize taşıyıp PiSi ile
kurulumu dener misiniz? Taşıdığınız paketleri şimdilik silmeyin onlar
üzerinde de denemek istediğim bir şey var (karşılaştırma yapmak istiyorum).