[Pardus-kullanicilari] kablosuz bağlantı

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
2 Kas 2007 Cum 21:31:00 EET

On Friday 02 November 2007 18:03:00 İrfan KILIÇ wrote:
>  Fn tuşu ile birleştirilmiş bir tuş değil ayrıca tuşu var ancak windows  ta
> tuşa basınca led ışığı yanıp çalışıyor Pardus da bu tuşu çalıştıramadım.

İrfan bey, BIOS'da Default Wireless Device ayarını bulup değiştirin. Problem
orada olmalı. (Daha önce de belirtmiştim, aynı marka bir dizüstü bilgisayarım
var. Ekranın altındaki ışıklarda (benimkinde en solda olan) kavuniçi (yeni
adlarıyla turuncu, turanj ve oranj) renkli ışık yanmıyorsa kablosuz aygıt
bulunsa bile sinyal alması engellendiği için çalışmaz.