[Pardus-kullanicilari] xorg.conf - ati x1250 - unknown monitor

Ergin SAHIN esahin at inci.com.tr
2 Kas 2007 Cum 11:37:24 EET

Saygılarımla

Kolay Gelsin

Gelen mesaj :

Error 11 : unrecognized device string

Mouse ve kurulum ekranına ulaşamıyorum

Aşağıda anlatmak istediğim şey buydu

Kapkara bir ekranda kalıyor

Yoksa dil seçimi vb.. geliyor

Ergin ŞAHİN - esahin at inci.com.tr

http://www.inci.com.tr

Tanrıverdi Yatırım Holding

BT Genel Sorumlusu

TEL          : 0212 449 52 49

GSM         : 0549 579 44 49

SANTRAL : 0212 449 52 00

________________________________

From: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr [mailto:pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr] On Behalf Of Selim Tavşan
Sent: Friday, November 02, 2007 9:09 AM
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] xorg.conf - ati x1250 - unknown monitor

02.11.2007 tarihinde Ergin SAHIN <esahin at inci.com.tr> yazmış:

	Arkadaşlar bu kadar zor bir sorunmudur bu ne forumda ne de burada kimse cevap atmadı ??

merhaba,

ati ekran kartları ve bazı modelleri özellikle sorunlu oluyor, gerçi son günlerde o tarafta gelişmeler var.
ama benim anlamadığım kurulum başlamıyor diyorsunuz, sonra da xorg.conf dosyasına baktım
diyorsunuz, ben bunu anlamadım :S

size şu an tavsiye edeceğim grubda kernel satırına parametre ekleyerek kurulum yapmanız ardından
ati sürücülerini paket yöneticisinden kurmanız.
bunun için dil seçimini geçtikten sonra gelen ekranda "e" tuşuna basın bir alt satıra inin tekrar "e" tuşuna basın.
gelen parametelerin en sonuna gelin ve xorg=safe yazıp "b" tuşuyla sistemi başlatın.
böylece sistem güvenli moda benzer bir modda açılıp kurulum yapabileceksiniz...

iyi günler...