[Pardus-kullanicilari] Pardus ve kurumlar.

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
1 Kas 2007 Per 23:10:51 EET

Eğer bu bakan kalırsa MEB'nın yakın bir gelecekte Pardus'a geçmesinin
mümkün olmadığını söyleyebilirim. MEB'ndan bilgi alma hakkımı kullanarak
kaç bilgisayarları olduğunu, eğer Pardus yüklenirse ne kadar kar elde
edeceklerini, Pardus işletim sistemiyle birlikte gelen ofis programını
kullanımının Ülkemizi ne kadar kara sokacağını ve ayrıca yakın gelecekte
Pardus'a geçmek gibi bir fikirlerinin olup olmadığını sordum. Hiç bir
tatmin edeci cevap vermediler. Hatta kaç bilgisayarları olduğunu bile
bilmiyorlardı.

Buradan aldığım cevapla size diyebilirim ki Pardus'a geçmeleri bence bir
hayal sadece birileri onları Pardus'a geçmeye mecbur bırakmazsa.