[Pardus-kullanicilari] gene-vpn

kartal ozkan kartal_oz at yahoo.com
1 Kas 2007 Per 09:43:17 EET

network manager programýnda(zannedeersem ag
programcýgý) vpn ayarý nasýl yapýlýr bir de cisco vpn
nasýl yapýlýr?gelistiricilerimiz bu vpn isine el
atmayý dusunuyorlar mý?(son guncellemelere ragmen hala
bir duzelme yok)bilemedigim icin soruyorum prdusumuzun
vpn agýna baglanmasý bu kadar zor mudur?zor degilse
neden yapýlmamaktadýr?

not:baglanmak istedigim ag cisco agý degildir,normal
pppt vpn agýdýr,sadece ise yarar mý ki diye sordum.