[Pardus-kullanicilari] "su" komutunu nasıl düzenleyebilirim ?

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
1 Kas 2007 Per 01:14:45 EET

ve bu da benim /etc/sudoers dosyamın son satırları

# Uncomment to allow people in group wheel to run all commands
#%wheel ALL=(ALL)       ALL

# Same thing without a password
%wheel  ALL=(ALL)       NOPASSWD: ALL

default ayarlarda %wheel ile başlayan satırların başındaki # işaretlerinin
yeri tam tersi durumda. Bu şekilde düzenlerseniz. "sudo komut" sonrasında
parola sormayacaktır. Tabi ki kullanıcınızın wheel grubunda olması gerekir.